вторник, 26 марта 2013 г.

Рефлексія, модуль 9


Рефлексія, модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
1) зміст;
2) процес;
3) результати;
4) навчальне середовище.

Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні  задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий